Dear visitor, welcome to Escaria Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Jodli" (Oct 22nd 2012, 12:19am)
dieser Tage wurde doch noch gesagt das die bearbeitungszeiten von support mails momentan n bischen länger dauern....joar dafür das ich donnerstag schon den support angeschrieben habe.......
also für meine wenigkeit ist donnerstag kein we obwohl wenn man vom hartz 4 lebt hat man immer we......
und immer noch keine reaktion vom support.....
wartezeit 1 woche....es nerft sowas von ab......
This post has been edited 1 times, last edit by "Terra" (Oct 24th 2012, 5:58pm)
hehehe das is ja cool... dann hat mein vögelchen nen guten witz gezwitschert als er/sie per pm meinte der support und Pipo teilen sich das büro xDDdiese beim Vorgänger Gama (als dieser noch aktiv war) ankamen.
Forum Software: Burning Board® 3.1.8, developed by WoltLab® GmbH