Dear visitor, welcome to Escaria Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 4 times, last edit by "Zelolitis" (Sep 23rd 2014, 12:53pm) with the following reason: Fehlerhafte Datei ersetzt
Users who thanked for this post:
schonwiedertot, materix, AHSIH, Tantchen Jodis, Sturmwind, chris2706
Viren und viele unabwählbare Toolbars festgestellt.
zipjobspygolddir.info
This post has been edited 3 times, last edit by "schonwiedertot" (Sep 23rd 2014, 10:38am)
Der Link endete auf html. Die Seite bot 2 download-Möglichkeiten.
This post has been edited 1 times, last edit by "Tantchen Jodis" (Sep 23rd 2014, 7:33pm)
Die Berechnung der Kampfpunkte ist zwar falsch
Die Berechnung der Kampfpunkte ist zwar falsch
Würdest du uns bitte darüber aufklären wo der Fehler liegt?
Ich habe nachgerechnet und keine Fehler gefunden was die Einberechnung der Schmiede, Akademie und/oder Patrouillie angeht noch der Gesamtstärke aller angegebenen Einheiten zusammen (mit unterschiedlichen Schmiedeleveln).
Da ich bisher nur als Wikinger gespielt habe kenne ich die aktuellen Einheitenwerte (Off/Deff) nicht, aber da hab ich nichts entdeckt was mir neu wäre.
This post has been edited 4 times, last edit by "schonwiedertot" (Sep 30th 2014, 10:34pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "abwasch" (Sep 30th 2014, 10:28pm)
Forum Software: Burning Board® 3.1.8, developed by WoltLab® GmbH